ARTICOL NR.2 

Vezi AICI "Articolul Nr.1"

"Înainte de a ne familiariza cu teoriile psihosomatice este important
să ne asigurăm o poziţie analitică pentru a evita riscul alunecării în reducţionism şi tot felul de credinţe de genul dicţionarelor de vise sau a dicţionarelor psihosomatice. Este important să se înţeleagă că nu există formule mecanice care ar putea indica cu precizie legătura cauzală a conflcitul emoţional "X" care generează tulburarea organic "Y" sau cunoscând doar afecţiunea organică să putem deduce instantaneu conflictul emoţional reprimat. 
 
Toate explicaţiile care vor fi expuse în acest articol, şi în cele care urmează, se bazează în mare parte pe incidenţele statistice care exprimă anumite corelaţii dintre anumite boli şi conflicte emoţionale. Însă pentru fiecare caz în parte este necesar de o investigaţie separată. Informaţiile prezentate vă pot fi de ajutor doar ca indicatori sau ipoteze în privinţa unor tulburări organice, dar pentru o clarificare este necesar de consultarea unui psihoterapeut, dar nu înainte de consultarea unui medic generalist."  
 
Read More: Psihosomatica - Cauzele emoţionale ale tulburărilor de alimentaţie şi greutate
Dacă aș avea o posibilitate să mă întâlnesc cu persoana mea de acum 10 ani și să-i comunic că iubirea este totul, atunci cu siguranță că individul de la acea vârstă m-ar fi considerat un șarlatan și mi-ar fi trântit ușa-n nas. La acea vreme consideram că iubirea este apanajul celor slabi, a firelor romantice, a poeților căzuți în fața vulnerabilității emoționale. Consideram că iubirea  este o alegere și nicidecum o necesitate. 
 
Ba mai mult ca atât, vedeam iubirea ca o cauză a nebuniei și a gesturilor iraționale care pot provoca chiar și un război. Mai puțină iubire și mai multă rațiune, asta îmi era credința pentru a vedea o societate sănătoasă și izbăvită de rău. Am urmat facultatea de filosofie, în speranța de a înțelege condiția umană prin mijloacele raționale. Acest travaliu cognitiv a continuat și după, dar fără prea multe rezultate.
 
Read More: NEVOIA DE A IUBI ȘI DE A FI IUBIT

Clienți corporativi